FAQ

Op deze pagina bundelen wij de meest gestelde vragen. Is uw vraag niet (volledig) beantwoord of staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u ons altijd een chat sturen of contact met ons opnemen.

 

Hoe kan ik mijn ligplaats annuleren?

Als u uw ligplaats wilt annuleren, dan dient u dit uiterlijk 3 maanden voor aanvang van de nieuwe huurperiode kenbaar te maken. Concreet betekent dit dat u uiterlijk 31 december uw ligplaats dient op te zeggen. Doet u dit niet, dan wordt uw contract automatisch verlengd. u kunt uw ligplaats zowel telefonisch als per mail annuleren.

 

Is het mogelijk een tijdelijke ligplaats te huren bij Delta Marina?

Ja, dat kan. Geef de periode door waarin u graag uw boot wilt afmeren, dan maakt de havenmester een prijsopgave voor de door u gewenste periode.

 

Kan ik het havengeld ook in termijnen betalen?

Ja, dat is mogelijk.

 

Kunnen wij ook met een groep afmeren?

Dat kan zeker. Ook kunnen wij helpen met het organiseren van een groepsprogramma. Wij hebben verschillende mogelijkheden: in het restaurant, in ons clubhuis of in onze BBQ kota. De havenmeester helpt u graag met het ontwikkelen van een groepsprogramma.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

    Delta Marina Kortgene
    Overal vandaan goed bereikbaar

    Genieten van al het moois dat Delta Marina te bieden heeft? Dat gaat gemakkelijk. Wanneer u vanuit de haven wilt beginnen met varen, maar ook zeker wanneer u een mooie locatie zoekt om aan te meren. Rotterdam is op een afstand van 57 zeemijlen en Antwerpen ligt op 37 mijlen afstand. Daarbij is de haven op loopafstand vanuit Kortgene en maar een kwartiertje met de auto vanuit Goes. Delta Marina is voor iedereen goed bereikbaar. Zelfs met het openbaar vervoer komt u gemakkelijk bij de haven.

    ERKENNINGEN EN DEELNAMES